måndag 6 maj 2013

Underbara helgdagar!

Åh vad jag tycker det är skönt med lediga dagar !! Speciellt när det är så mycket man vill göra på gården. Jag tycker om att vara i butiken såklart, men när solen skiner och man får ett såååånt sug efter att greja så vill jag ju allra helst vara hemma ;)

Så dessa helgdagar mitt i veckan kommer perfekt nu när vädret är så fantastiskt fint!

På onsdag ska vi på studentfirande för Jockes syster. Då jobbar lillsören i butiken och jag kommer den här veckan vara ledig hela tre dagar, Wihoo!!

Vår första frukost på altanen i söndags kändes mer än underbar kan jag lova ♥ 
Åt frukost där idag också och nu känner man verkligen hur mycket vi kommer att använda den.  Altanen känns stor, ca 80 kvadratmeter tror jag Jocke sa..? Nu är det bara räcke och trappor kvar. Vi är dock inte riiiktigt överens om hur räcket ska se ut, bara nästan ;)



Jag älskar babyrosa och babyblå ihop, så gulligt!

Trevlig kväll till er som läser... 
Kram/Mys


4 kommentarer:

  1. Hej på dig! Snygg altan! Får en snygg bränna så kommer jag gärna!♥♡♥Sören

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det garanterar jag. Utan insyn ;)

      Radera
  2. VI KOMMER O BOR I DRÄNGASTUGAN I SOMMAR!! Faaaan va göttt! ♥♡♥ Lillsör

    SvaraRadera