måndag 24 juni 2013

Härliga helg!!


Jag hoppas ni haft en go långhelg. Jag är riktigt trött efter två dagars festande, kroppen är ju inte direkt van vid så mycket dans och dryck ;) Min träningsvärk efter limbon, mitt i natten under midsommarfesten, är heeemsk. Halsen, hela magen och låren. En är ju inte 16 längre trots att man vill tro detta ibland ;)
Festen blev lika lyckad detta året. Alla var glada och vädret var kanon!!! Varmt och sol i stort sett hela tiden...

 På midsommardagen åkte vi på riktig bonnafest ute i älmestad. Vi hade sååå otroligt kul där också. Startade kvällen med grill och sedan bar det iväg i kreaturskärran som kom förbi för att köra oss till Raskens loge. Den roligaste åkturen ever och nästa år ska vi absolut vara med igen!! Knökfullt med folk och full sång hela tiden under den, minst två timmar, långa färden med pissepauser emellanåt... Visst låter det underbart ;)
Väl framme kändes det som att man trollats tillbaka i tiden. Traktorer och balkärror överallt, dansbandslåtar och bugg inne på logen och massvis med glada människor som minglade omkring.

 
Sötaste kortet från Midsommar är väl ändå på Winston, i blomsterkrans :)


Kram från mig!



2 kommentarer:

  1. Hej!!

    Vilka underbara bilder och vilka söta hästar!! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vilka vackra bilder! :)

    Ja men det kommer absolut fler tillfällen! Emma brukar dyka upp första helgen i varje månad så det blir som sagt fler tillfällen! Blir gärna ganska fullt upp när man har några veckors semester. Men hoppas du får en bra sådan iaf! :)
    Kram

    SvaraRadera