måndag 10 juni 2013

Stenparti.

Idag känner jag mig väldigt trött. Vet inte varför? Kan det bero på att vi unnade oss några öl på bryggan i lördags..? Haha, njaa med tanke på att jag inte var så trött igår kan det väl knappast vara det. 
Min fina Sara kom och bodde över hos oss mellan lördag och söndag. Jocke fick för sig kl 22(!!!) att vi skulle gå ut. Där satt man i "böskläder" efter trädgårdsfix och var inte alls beredd på att sambon skulle få ett ryck och vilja åka in till stan. Det händer inte för jämnan direkt :) Så det var bara att börja gräva i klädhögen och slänga på lite smink... Jag var klar i tid, till och med, när skjutsen kom ;)

En My redo för Bryggan och dans i favvolinnet från Odd Molly


Som jag skrivit innan är vi mest i trädgården och grejar nu.. Härom dagen så pysslade vi ihop ett Stenparti precis ovanför muren vi lagt. Ska fortsätta att lägga sten på det sättet ca en meter bort, men den dumma stenen som jag aldrig trodde skulle ta slut börjar göra just det... Så nu får vi leta sten någonstans också ;)


När vi började hade vi ingen aning om hur vi skulle lägga, så vi bara la sten efter sten och såhär blev det. Imorgon ska jag iväg och köpa en Klematis som ska få klättra på armeringsnätet.


Miniros och en ny variant av Löjtnantshjärta (som blommar hela sommaren tydligen)

Vit Lavendel.

Igår kväll tittade vi på Ego och vi tyckte om den båda två! Gillar både Martin Wallström och Mylaine Hedreul i filmen :)

Ha en fin vecka!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar