tisdag 11 mars 2014

Sälenresan.

Åh vad bra vi haft det uppe i sälen! Att vara ledig och åka iväg så över en weekend med ett gäng goa människor borde man göra oftare!! Vi fick en riktigt fin dag i lördags med strålande sol och ca 5 minus. Satt och drack öl mot solväggen mellan åken, aah så gott det var! MEN, det dumma med det var att fredagens ösregn gjorde backarna till is och det var superläskigt att åka för en rädd My som knappt kunde stanna... Men jag vågade iaf, trots lite tvek här och där...

För första gången i mitt liv kunde jag sitta i en bastu i mer än ca 5 minuter och därefter dessutom hoppa ut i den kalla snön! Det var någon skräckblandad förtjusning med det mesta jag gjort där uppe över helgen :) Vi sprang dessutom ut i snön två gånger!

Hela gänget!
Jag och Jonna, glada på väg mot afterski :)





Ett suddigt bildbevis på snöbad !

Det var liiite svårt att kika mot kameran ;) Haha...

Det var perfekt att åka iväg till vintern förra veckan för medan vi var borta hann det bli vår här hemma.


Ha det gott!
My



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar