fredag 21 februari 2014

Nu får gärna våren komma.


Jag vill ha våååår! eller iaf fint väder. Temperaturen kvittar tycker jag, men soool, komsikomsi !!
I köket använde jag mig av ägg och fjädrar för att pigga till det lite och få det med vårigt. Min favvis-Primula som står sig SÅ bra, Rif-platta, glasflaska, äggkoppar och en fin skål från Pb home fick också ta plats..

Vill ha Rifplattorna överallt, så vackra!!! På ovansidan av vårt kommande altanbord ska vi ha dessa ♥ Det har jag bestämt ;) Om det ska vara grått eller svart vet jag däremot inte än, gillar båda men i grund och botten är jag mer grå... Fast gillar ju svarta detaljer.. Huh, svårt....

Säg gärna vad ni tycker!! :) De som känner mig väl vet om min beslutsångest.. 



Så skönt med fredag. Jockes syster har fyllt 20 så vi ska fira för fullt imorgon!!

Ha en fin helg nu!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar