torsdag 20 september 2012

Badar i wellpapp...

Ååååh vilken lång dag det varit ! Vi höll på i butiken till kl 21 för att plocka upp alla varor som jag fått de tre senaste dagarna. Aaaallt kom upp och det känns väldigt skönt då jag, samtidigt som alla varor rullat in, har satt igång med att ändra om i butiken och det tänkte jag försöka få klart imorgon :) Många vändor blir det till soptippen kan jag lova, hihi...
Det är så mycket nytt och fint nu. Jag och Maggan åkte iväg till Gbg igår och köpte massvis med fina saker. Vi hade en supermysig dag och jag känner mig sååå nöjd :) Nästnästa vecka ska vi försöka komma iväg igen på inköpstripp !
 
 
Det var knappt så att vi fick plats på väg hem... Hihihi, allt går om man vill och är enveten !!
 
Och, förresten, jag är sååå glad för båda medryttarna ville fortsätta rida på var sin häst. Ååh vilken lättnad att ibland få lite hjälp. Som idag tex, när jag jobbade länge, blev båda hästarna ridna endååå, wiho !
Glad var jag även igår när jag fick ett litet paket i brevlådan med mitt beställda smink. En sån lycka att få paket så. Det hör inte alls till vanligheterna för min del, är helt värdelös på att förstå hur man ska beställa på nätet. Jag kan om jag vill men det är sååå tråkigt att sitta där och försöka förstå, speciellt när det är på engelska som i detta fall. Tacka vet jag syskon ♥
 
 
Blir snart en till beställning där ifrån, frakten är gratis och priserna otroligt mycket bättre så det är bara att handla på :)
 
Det var min lilla kvällshälsning... Vi hörs snart igen.
Kramis
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar