torsdag 13 september 2012

Uttråkad...

Idag är det fjärde dagen som jag sitter/ligger i soffan och är sjuk. Blev sjuk natten till måndag men jobbade i måndags endå, vilket jag inte skulle gjort för hela dagen gick jag och frös och kunde knappt heja på kunder pga min snuva och nästäppa som knappt släppte med nässpray. Sedan har det varit feber fram till idag, så skönt att den är över för det gör så ont i hela kroppen !! Nu har jag istället ont utav allt hostande... Harregud vad tråkigt att vara sjuuuuk. Speciellt när det är fint väder ute som det varit och fortfarande är..
 
Tur att jag har världens bästa kompisar som ligger och sover hos mig i soffan hela dagarna :)
 
 
De ligger helst på mig, eller varandra... Och ibland hoppar de ner och lägger sig hos Winston ♥
 
 
 
 
Frustrerande när det är så fint ute och man, trots att solen lyser in, inte blir det minsta piggare...
 
 
 
Jocke gick och grejade i trädgården i går kväll. Hade sååå gärna velat hjälpa till att så gräs, men han fixade så fint och nu börjar dessutom huset bli klart på utsidan. Lycka!!!
 
Ikväll vid 19 ska två tjejer komma hit och rida både Gustav och Deja. Vi ska se om de passar för varandra så att de kan bli medryttare. Vore otroligt skönt att få hjälp med hästarna så man slapp motionera två varje dag och slippa ha ångest när man blir sjuk el ska åka bort. Så håll tummarna :)
 
Det är också tur att man har en snäll lillasyster som ställer upp och står i butiken när det blir så här. Taaaaaack bästa du ♥

Hoppas ni haft en bättre vecka än jag...
Mys
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar