måndag 24 september 2012

Flera i en...

Hoppas ni alla haft en fin helg. Min gick alltför fort ! Fast så är det väl när man har roligt...
Jag har ju precis "lärt" mig hur man sätter ihop kollage på telefonen, så idag visar jag er lite bilder som jag pillat ihop. Men några mästarbilder är det ju inte direkt, hihi.. Det är ju så mycket goare när man kan visa fler bilder i en :)

Belle öppnar för oss när vi kom och hälsade på henne för några dagar sedan. Hon hade här varit borta två veckor hos sin pappa och man saknar henne alltid lika mycket :( Och liiika glad blir man när man äntligen får se henne igen !!

Dagen efter kom hon och hälsade på i butiken, pussade på Winston och köpte fika till mig ♥

Sedan lite bilder från Hjärtat. 
Jag skulle vilja ha en app till mobilen så det blir finare bilder, där man kan ändra färg och greja med sånt jag inte kan någonting om ;)

På torsdag är det tjejkväll här i Ulricehamn. Butikerna har öppet till 21.00 och det bjuds på fika och massor av erbjudanden överallt. Mysigt ! Så syster ska stå i butiken med mig då jag inte har någon aning om hur mycket folk det kommer, säkrare att vara två än en iaf :)

Vi hörs! /Mys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar