lördag 27 april 2013

♥ ♥ ♥

För några dagar sedan så tog jag hem två nya Mårbacka till glasverandan (jag vet, kort därifrån IGEN...). Jag har varit så lat i år, eller jag har iaf inte tagit mig tid till att ta fram alla mina övervintrade godingar förutom en, min största... Måste snart, så de inte dör!


Korten togs då jag tog hem dem, för idag är det strålande sol och INTE ösregn :)

Men jag trotsade minsann solen och tog på mig mina nya älsklingar idag:


Köpte dessa Hunter-stövlar på Eurohorse-mässan i Gbg igår när vi var där. Har velat ha sådana väldigt länge men aldrig känt att jag velat lägga pengarna som de kostar. Men nu var priset endast 499:- och jag kunde inte låta bli att köpa med mig ett par... Ringde Jocke innan (såklart var "beslutångest-My" tvungen att rådfråga) och han tyckte att jag skulle unna mig det. Han är söt!

Hoppas ni får en fin helg!!
Kramis





2 kommentarer:

  1. Snögga dojjor Sören! Jag har ett par gröna, kort och lite för brett skaft. De är även lite stora i sulan (bara en stlk). Lust att byta?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag sa igår till dig så lockar det inte så otroligt mycket faktiskt... Men tack för erbjudandet ;)

      Radera