torsdag 18 april 2013

För din skull Lin !

Det här var längesedan, har nästan glömt hur man gör...
Har fått höra av min kära syster att hon kikar in här varje dag och inte ger upp hoppet för att det ska stå något annat än "Premiärbad" som överskrift. Haha, får väl ta mig i kragen och sätta igång här igen, utan press. Så ett och annat inlägg dyker förhoppingsvis upp här lite då och då :)

Ja, vart ska man då börja?
Vi fick ett ryck i förra veckan och snickrade/målade färdigt lite överallt i huset. Framförallt så blev glasverandan nere klar, känns så konstigt när det stått helt still där i nästan två år och på två dagar blev det färdigt.. Ibland behöver man bara den där energin som sätter igång en för att få saker och ting gjorda. För hur svårt var det egentligen... TVÅ dagar!! Eller rättare sagt, kvällar för vi jobbar ju båda två först...

Känns obeskrivligt skönt nu iaf :)



Under bordet lade jag min stora industrilampa som bara legat i verkstaden och skräpat i ett år.
Tror aldrig den kommer komma upp någonstans, för hur fanken ska man sätta fast den? Den är supertung och visst för att vi har träväggar överallt men det kommer nog inte gå..? Snygg är den iaf!

Ha en fortsatt fin torsdag !!

Kram från mig.





5 kommentarer:

  1. Kul! Nu kan jag läsa igen!!

    SvaraRadera
  2. Näe, nu har du fel, för snygg är inte lampan tycker jag. Den har karaktär, och man ser att den haft ett hårt liv, men snygg? Näe! :)

    märta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast kan man ha fel i sin smak? Det tycker inte jag !! I så fall skulle jag veta många som har heeelt fel i sitt tycke ;)

      Radera
  3. Det har du rätt i! Alla har rätt i sitt tycke :) Dessutom ligger skönhet i betraktarens öga, så tycker du lampan är snygg så är den det.
    Karaktär är förresten också en sorts skönhet..?? Eller :)

    SvaraRadera