måndag 12 augusti 2013

Jobb och höstkänslor.

Igårkväll tog jag äntligen tag i målningen i stallet igen. Ikväll ska jag fortsätta.
Vilken skillnad det blir när allt är målat och fint!

Hästarna fick stå igår, trots att vi hade planerat in en lite längre ridtur på över två timmar... Det kom såna öööös-skurar så vi började städa i stallet istället ;) Man får passa på när lusten faller in !

Från att jag öppnade butiken igen och började jobba förra måndagen så ändrades känslan man har. Helt plötsligt blev det höst. Luften friskade, mörkret kröp fram snabbare på kvällen kändes det som och luftfuktigheten betydligt högre än tidigare.. Inte mig emot, jag älskar hösten!! (Om det inte är som förra året då vi bara fick se regn) Så nu får vi hålla tummarna på en vacker, lagom varm och solig höst ♥

Slänger in några bilder från tidig sommar här på stommen...



 

Ha en go kväll!!

Mys






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar