tisdag 13 augusti 2013

Katt på äventyr...

Ååååh vad jag är sugen på Formexmässan nu. Vi åker upp på torsdag kväll och kommer hem sent på söndag. Jag tycker definitivt att höstmässan är roligare än vårens nu när jag varit med om båda! Ska bli kul att få shoppa loss igen ;)

Igår var det en sån där fiiiin kväll med härlig luft, sol och bara lugnt hemma på gården. Jag, målarpenseln och alla djur.... Förutom en liten herre vid namn Åke, han var försvunnen...
Lin och Jimmy kom förbi lite senare på kvällen och stack fram ett kort som de tagit under promenaden. "- är det här din katt". De hade sett honom nere vid banvallen som är alldeles för långt bort för en liten katt... När jag fick reda på det, och som tur var hade målat klart, stack jag såklart för att leta reda på honom. Haha, mina bäbisar får inte gå så långt!!! Klockan var mycket och det var nästan mörkt när jag fick ge upp och dessutom höll på att ramla ihop av hunger... Min sambo var väl inte heller så glad på mig och bad mig över telefon komma hem, "-han kommer väl hem snart"... Ja, givetvis var han hemma när jag vaknade idag.
Äventyr ska man väl få ha ibland...

Kvällssol på Stommen igårkväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar