onsdag 14 augusti 2013

Vackert som en tavla.

Kikar in här snabbt idag igen.. 
Mina två senaste ridturer har varit sååå fantastiskt bra!! Igår kväll och imorse innan jobbet. Mamma och Ewa var också med så jag red Deja och trots att hästarna hade stått två dagar var de perfekt "lugna" eller pigga, kanske man ska säga.. Igår var vi ute i två timmar och idag drygt en timma. Hästarna är så härliga allihop nu när de ridits i snitt 5 dagar/vecka hela sommaren. Underbart!


Jag njuter verkligen av naturen när jag är ute på hästryggen och igår var det så vackert när vi red ner mot sjön. Alla tre njöt lika mycket av den goa kvällen med perfekta hästar, fin natur och härliga galopper! Men det fångas ju tyvärr inte lika bra på bild... Man ser knappt dimman som låg som ett täcke över sjön och den fina ljus-rosa himlen..

Ska försöka blogga något uppe på mässan, något snabbt iaf ;)
Känns så skönt att åka nu när vi har fått hund och hus-vakt! Jockes syster ska bo där när vi är borta.
Bara för några dagar sedan var det inbrott i en stuga i Marbäck som min systers vänner hyr. De hade inget av värde där men precis allt var förstört vad jag förstod. De hade krossat allt porslin inne i huset, rivit ut massor av saker i hela trädgården och snott med sig ett och annat. Vem gör så? Förstår inte hur man kan förstöra för andra människor på det viset. Hemskt!!!

Som sagt, det känns bra att ha någon hemma när man lämnar :)


Om vi inte hörs får ni ha en fortsatt fin vecka och en go helg, det ska vi ha uppe i storstan!! ;)

Kram/Mys

1 kommentar:

  1. God kväll!

    Vilken underbar bild!! =)
    Så trist med inbrott, förstår inte varför det finns sådana människor, hur orkar de?!

    Lycka till på mässan =)

    Kramar

    SvaraRadera