fredag 20 juli 2012

En början av Kroatien.

Har precis kommit in från stallet. Jag och E har varit ute på en superhärlig kvällsritt !
Ikväll har vi också äääntligen kunnat slå vårt gräs till hästarna. Det blev extremt sent i år pga skitvädret men nu chansade vi och tog det, så det inte blir totalförstört...

Eftersom jag fick önskemål om fler bilder från Kroatien kommer här några, eller ganska många för jag vet inte hur jag ska välja ut några få utav 600 bilder... De som vill se får titta helt enkelt :)

Äntligen framme och på väg !

Till vänster ser ni vår sköna skeppare.

Man kunde ha kul och åka efter en stor segelbåt också :)



Här kommer killarna i den lilla lilla gummibåten. Vi andra hade redan blivit inskjutsade till en häftig, väldigt gammal restaurang. Massor av gamla saker hade de överallt och jag ville ha ALLT :) (Förutom alla fiskargrejer som hängde lite varstans)

Här ser det bara risigt ut men det var riktigt coolt och bakom oss stod de och lagade mat på öppen eld.


Lunch under de enda disiga timmarna på resan.. Då passade jag även på att mata måsar :)





Fortsättning följer... :Þ

Hoppas ni haft en bra fredag !
Kram

1 kommentar:

  1. Helt underbart!!
    Kan ni fått en bättre uppladdning?? ;)
    Ses nästa vecka.
    Puss & kram <3

    SvaraRadera