söndag 29 juli 2012

En bit på väg...

Hejsan !

Som jag skrev igår så tänkte jag visa er vad vi fick gjort inne i butiken i fredags och även några bilder från vår härliga kväll uppe på berget.




Här, på bilderna, får ni en liten inblick på vad vi grejade med :) Barnhörnan var spännande att fixa till då den minskat en aning sedan vi bytte plats. MEN vi fick plats med allt som var där innan, lite ihoptryckt bara ;) Hihii...


Under sommaren hålls cykeldäcken ständigt varma här på Stommen...


Det var nästan fler hundar än människor där uppe, kändes det iaf som när alla sprang omkring för att hålla nosen nära den goda maten... Fyra av fem var goldens dessutom, harregud :)


Fin syster och fin sambo ♥



Sedan ville systerdotter visa oss sin "hemlighet" i sin trädgård och gissa vad det var... Studsmattaaan !! Så jag och Sara fick ta med oss bus-ungarna ner för att hoppa och det krävdes lite organisering där kan man säga när fyra små-barn (och två vuxna) ville hoppa... Livsfarligt ! ;)

Nu måste jag sova för jag ska upp snart för att åka och köpa växter till öppningen, iaf första vändan blir det...

Får se om jag hinner med ett inlägg imorgon, det är lite körigt nu..

Kram och Natti !

1 kommentar:

  1. Hi hi ja det var verkligen en helmysig kväll som jag verkligen behövde!
    Åh det blev så fin i butiken ska bli skoj att se det andra oxå!
    Jag och mamma skulle kommit imorn, men jag hade tittat fel på mitt schema så jag började klockan 14.... men på fredag kommer vi förbi när jag slutat och hälsar på dig =)
    Hoppas att det går bra imorn och att det kommer massor av kunder!
    Massor av kramar <3

    SvaraRadera