lördag 28 juli 2012

Sommarlov ♥

De senaste dagarna har vi unnat oss lite sommarlov mellan arbetspassen. Veckan har varit fantastisk och vädret, ja det vet väl ni alla hur det har varit. Perfekt !!
Här kommer några bilder från när Phia och Adam var här, för bilder säger ju mer än ord...



Vackra Åsunden.





På väg in till bryggan på Rosé-tisdag stannade vi till vid ett mysigt ställe och käkade mat som vi tagit med. Ett och annat glas vin slank ner också...





Lunch ute vid Hofsnäs. Supergod mat !

Hade sedan innan bestämt att Lena skulle hänga med och rida denna dag och under tiden vi var ute förberedde de andra mat, riktig lyx :) Killarna passade också på att rida lite när vi kom tillbaka...





Förlåt älskling, men jag var bara tvungen att lägga in detta kort då jag garvar varje gång jag tittar på det ♥ "Man ska ha bra hållning när man rider, sträck på er, bak med axlarna och svanka" Ja, han lyssnade på oss i alla fall !!!

Adams hållning var inte liiika bra men det gör inget när man vågar trava första gången man sitter på en häst ;)

Inatt sov fina Sara över och vi var iväg på grannfest uppe på Sjögunnarsbo (där storasyster bor) igår. Tidigare på dagen hjälpte hon mig även att greja i butiken... Ska in dit nu och fortsätta. Vår dag tänkte jag visa för er i morgon !!

Ha en skön lördag.
Kram







3 kommentarer:

  1. Lycka är när sören har uppdaterat sin blogg! <3 hiiiiihi

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera