tisdag 7 augusti 2012

Återfunnen !

Jag bara ÄLSKAR min häst just nu (eller det gör jag alltid men ja, äääännu mer just nu). Han är helt fantastiskt att rida och jag vill inte att han ska vara 21 år, utan 10 som han var när jag köpte honom... Tur att han i alla fall är arab och lever lite längre än andra hästar.. Måste tänka så :) Han står nästan på stället och galopperar när man fattar galopp från stillastående och det är sååå härligt och så mycket kraft och han jobbar så bra!!! Ja, var bara tvungen att skriva av mig lite om honom, för Jocke orkar nog inte höra mer om hur duktig Gustav är just nu... Hihi..


Bilder från kvällens underbara tur.


Glömde visa detta lilla loppisfynd i gårdagens inlägg.. Så fin tycker jag !
Och min favorit-ring har kommit till rätta. Trodde att jag för över en månad sedan tog av mig ringen uppe på berget i systerdotters rum när vi lekte och att den sedan blivit uppsugen av en dammsugare.. Stackars sören har letat som en galning och så fanns den i ett par jeans som jag, uppenbarligen, inte använder så ofta.. Fölååt sör, men jag lade den visst i fickan och inte på golvet, som jag trodde. Nu är jag i alla fall glad över att den finns igen :)

Nu blir det dusch och sedan väntar sängen så lockande...

Kram till er.

1 kommentar:

  1. Dukti Gustaaaaav <3 Och den är så fiiiin! Jag ska köpa den i glas hos dig sören

    SvaraRadera