onsdag 1 augusti 2012

Stora dagen !

Ååh vad jag har haft en rolig dag. Heeelt fantastiskt kul har det varit !!
Stort tack till alla er som kom och förgyllde vår premiärdag ♥

Tyvärr hann jag inte med att ta så mycket kort, det var fullt upp hela tiden.. Men de få jag tog visar jag såklart nu !


Två nya glada butiksägare och Margaretha, som ägde den innan. Skönt att jag hade henne idag !


Söta Maggan bakom disken och Hjärtats egna fikagubbe !

Till slut det enda kortet där vi inte ställt upp oss ;) Som tur är har min far tagit fler kort än jag och det ska bli mycket spännande att se vad han fångat på bild...

Tänk att jag i våras inte hade en susning om att jag skulle stå där idag och möta underbart folk i min alldeles egna butik. Det känns som att det är en dröm...

Nu ska jag slänga mig i säng och sova väldigt gott och drömma vidare om min dröm... Äsch, vad löjligt men så känner jag...

Nattinatti och kram till er

1 kommentar:

  1. Det är väl inte löjligt My! :) Jag och den skäggige är väldigt glada för er skull. Man måste ha plattan i mattan ibland, och om man inte testar så får man aldrig veta :)

    Jätteroligt idag!

    SvaraRadera