fredag 24 augusti 2012

Tripp till Formex.

Idag är vädret kanon och jag är på topphumör för det är heeelg :) Jag ska greja ute i trädgården i helgen både lördag och söndag (efter att jag slutat kl 14 på lördag) och vi ska dessutom få besök på lördagskvällen. Mysmys.. Ikväll ska sambon iväg och fira på takstolsfest så jag ska ut och rida långritt har jag tänkt.. Kanske redan hinner börja greja ute också, vem vet :)

 Som jag skrev i förra inlägget tänkte jag visa er bilderna jag tog under helgen som var. Vår tripp började riktigt bra. En och en halvtimmas bilkö, tio minuter hemmifrån och där satt vi utan att kunna ta en annan väg. Vi var något frustrerade då vi redan var över en timma sena. Hade planerat in att vi skulle komma upp senast kl 22 för att inte behöva vara dödströtta när vi skulle upp kl 7 och gå på mässa hela dagen lång. Vi var framme efter 12 och då skulle vi packa in alla saker, bädda sängen och lite andra småförberedande saker inför mässan... Vi var inte glada, och man skulle filmat oss i bilen upp när Jocke körde FÖRBI vår avfart mot Jessicas hus ute på Ekerö som vi fick låna, trots att både jag och den där dumma jäkla tanten i gps:en sa att vi skulle svänga där. Hahaha, vi har skrattat åt det i efterhand och det är väl tur att något man var så arg över kan vara så kul efter ett tag! Jag kan bara tillägga att Jocke blev argast och ska ALDRIG MER KÖRA I STOCKHOLM. Jaaa, vi får väl se ;) Hihi...

 Min söt är glad trots att vi stått still i en timma.



Söta Margaretha och Jan åkte med oss upp och det är vi så otroligt tacksamma för !!

IB Laursen.

Trademark till vänster.


Miljögården.

Det var de få som jag fotade...

Vi var så flitiga så att vi hann med en ledig dag i Storstan' också. Passade då på att träffa Jesper som vi inte sett på länge...


På vägen hem, mellan Jönköping och Ulricehamn, såg vägen ut såhär. Ser ni något? Det gjorde inte jag...

Stort tack till Jonna och Anna som jobbade när jag var iväg. Åter igen tack till Jes som lånade ut sitt hus och tack snälla Margaretha och Jan för att ni åkte med :)

Ha nu en go helg !

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar