torsdag 5 december 2013

Kattmodell nr 1.

Lilla Grey är världens bästa fotomodell i kattväg. Han stannar liksom kvar i "poserna" väldigt länge till skillnad från mina andra små vänner som gärna åmar sig och vill gosa när jag ska försöka ta kort på dem. Men Grey, han är duktig!

Han är också den mest lekfulla katt jag träffat. Vill att vi kastar hans hårsnoddar hela tiden som han apporterar, sötnos ♥ När vi fångade in honom så var han ju vild, men han är nog den som vi fått tag på snabbast i och med att han är så lekfull. Han glömde liksom bort att han var rädd för människor när han såg något som rörde sig och det tog inte många minuter innan min syster kunde ta honom bara genom att leka med honom...


Visst ser han så vuxen ut i utséendet! Men han är fortfarande en liten bäbis...


Givetvis ska minst en av hans älskade snoddar vara med när han vilar i soffan.

Det var min och Greys lilla dagshälsning.

Ha det gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar