söndag 22 december 2013

Skåplycka !!

Vi har äääntligen fått vårt skåp från Pb Home, tog några månader extra än de sagt från början. Men men, lagom till jul är ju iaf inte fel då det är vår gemensamma julklapp till oss själva :)

 Sedan skulle det inte vara vitt? Utan mer ljustljust grå/grönt typ (såg mer gammalt ut då) så vet inte om jag är så nöjd med att beställa därifrån då detta var min första erfarenhet av att beställa möbel från dem... Vitt är ju givetvis lika fint hemma hos oss men endå, har man räknat med något annat så blir man ändå lite halvt besviken.

Men jag älskar skåpet!!

Imorgon kommer jag nog inte hinna kika in så nu hälsar jag er en riktigt GOD JUL!

Kramkram



1 kommentar:

  1. Å, vilket fantastiskt fint skåp!! Jag är kär i hela Pbs sortiment... När jag läser din beskrivning av vad du hade förväntat dig för färg på skåpet så låter det precis som vårt liknande skåp i matsalen... Men vårt är inte från Pb utan från Miljögården. Kram och God fortsättning.

    SvaraRadera