torsdag 19 december 2013

Klappkväll.

Ulricehamns affärer har klappkväll idag. Det innebär att vi har öppet till kl 21. Vädret är tråkigt, småregnar hela tiden... Inte många som tar sig ut på stan ikväll för här är det lugnt, dessutom får nog de flesta lön imorgon så klappkvällen hade nog gjort sig bättre då!

Jag längtar efter att få lite mer tid just nu faktiskt. Har inte kunnat rida "riktigt" (det vill säga att jag bara ridit i snitt ca 1 gång/vecka) på över en månad och saknar att komma ut minst 5 dagar/vecka... I år ska jag för första gången på mååånga år ta en julaftonstur! Minns att vi gjorde det i mitt första stall några gånger för ca 9-10 år sedan men sedan har jag aldrig hunnit då jag antingen jobbat el åkt på julfirande tidigt. I år ska vi inte vara iväg förrän lite senare och det ska bli SÅ skönt!!

Min fina vita kille för några veckor sedan. Tänk att han blir 23 år i vår, min bästa Gustav ♥
Han är ju alltid piggast så åldern märks inte av än... Och så hoppas jag att det fortsätter i många år till.

I helgen hoppas jag också att många kommer och handlar i min lilla butik. För tänk att det bara är fyra dagar kvar nu till Julafton, galet!!

Kram från mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar