lördag 7 december 2013

The Great Gatsby-party!

Ikväll ska vi på fest för min bästa vän Emma som fyller år nästa vecka. Temat är 20-tal, The Great Gatsby-stil. Superkul tema såklart men jag kommer inte hinna bli så fin som jag skulle vilja vara, tyvärr... Men det blir nog bra ändå!

Vi har öppet i butiken till kl 16 nu varje lör och söndag så det blir snabba ryck efteråt med mockning till hästar, dusch och fix... Jocke står ute och tar emot kunder när jag sitter här och skriver. Han har äntligen vågat ta steget till att lära sig kassan och klarar det galant. Slå in paket också för den delen :)

Idag visar jag några få bilder från vår kväll igår. Jag och Jonna startade med att pyssla och Jocke lagade världens godaste kyckling i ugn ♥ Mmm... Sedan kollade vi på film. Fast vi kollade inte klart då både jag och Jonna fick dödsångest av den. Jag gillar inte hemska, sorgliga filmer där folk alltid ska dö!!!

Vi var ju tvungna att gör som Ernst ;) kronärtskockor är så fina!


Jocke in action ;)


Hoppas ni också hittar på något roligt ikväll!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar