torsdag 4 oktober 2012

Bra att ha..

Pysslar lite i butiken.. Jocke har varit här och satt upp en hylla och en spegel. Tur att han finns den där karln !
Lugn dag med Michael Bublé i högtalarna... Mysigt! Och vet ni vad?! Jag har redan fått julkänslor... Sååå sugen på att pynta överallt och lyssna på julmusik. Julgodis är jag också fruktansvärt sugen på att göra !! 
Fast nej, det går ju inte... än... Först ska jag fylla år också :) Bara en vecka kvar nu...


Har precis haft en paus här i bloggandet pga en stor rush med kunder. Väldigt kul !
Och en tjej som öppnat en fotoateljé här i byn kom förbi med en kanelbulle dagen till ära... Till alla oss från alla oss som jobbar på så bra i stan sa hon, väldigt gulligt !!

Nu ringde min söta systerdotter till mig och ville att jag skulle komma hem då Jocke hämtade henne på dagis idag ♥

Hörs snart!
Mys




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar