onsdag 17 oktober 2012

Hästmässan.

Som sagt så var ju då hästmässan i Borås ridhus i helgen. Den var betydligt bättre där tycker jag än på Åhaga som den varit tidigare.. Större plats för de som skulle ha clinincs iaf och man kunde får plats att titta utan att trängas :)
Kallt var det däremot och min vinterjacka fick hänga med andra dagen... Brrrr !!
Jag var faktiskt dålig på att ta kort så det blev bara Tobbe Larsson och Jan Brink jag fotade. Man fick sååååå mycket inspiration och när jag kom hem i söndags trodde jag att jag skulle kunna rida Passage på Gustav ;) Hihii, nej inte riktigt men åh vad enkelt det ser ut när de duktiga ryttarna svävar runt i manegen...


Jag är ju, som så många andra vuxna hästmänniskor, galen i Ponnyakuten trots att det huvudsakligen riktar sig mot barn/ungdomar och det blir kul när det drar igång igen för fjärde gången !

Vi fick med oss ett nytt schabrak hem iaf, och benlindor till både Gustav och Deja. 

Ikväll är det Bonde och jag längtar :)

Kram till er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar