måndag 8 oktober 2012

Min lördag.

Åh, min lördag var en sån där underbar dag som man inte vill ska ta slut men ändå känner sig sååå nöjd med.
Det var marknad här i Ulricehamn och mycket folk på stan. Arbetsdagen som bara är 4 timmar går otroligt fort och är det dessutom mycket folk och man har sällskap av sin syster kan ni ju tänka er hur kul det är :) Belle och Jocke var också här stundvis. För de gick ner till marknaden och köpte lördagsgodis och åkte karusell också. Oj så lycklig den lilla var när hon gick iväg, hand i hand, med sin "farbror Joakim" ♥

När jag kom hem var jag med hästarna hela dagen lång. Från ca 15 till 21. Det var längesedan jag kunde rida två hästar när det var ljust, en sån lycka ! När jag sedan kom in genom dörren luktade det mycket gott. Då står min älskade sambo och gör hemmagjord pizza. Det är tur att han gillar att fixa mat, för annars hade jag väl tynat bort ;) Egengjord pizzasallad hade han fixat också och åh så gott allt var !!!

Efter maten var det soffan och tv som gällde resten av kvällen tillsammans med "små", som jag kallar dem...

Bara Deja och syster som inte fick vara med...

Hoppas ni alla har njutit utav allt solsken under helgen. Visst blir man så mycket gladare?!!

Mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar