måndag 1 oktober 2012

Projekt: Sadelkammarutbygge.

I födelsedagspresent har jag i år önskat mig ett litet utbygge av sadelkammaren. I helgen började vi greja så jag får min present lite tidigt, men det struntar jag i ;) Hihihi... Åh vad skönt med lite mer plats. Även om det är lite så gör det så mycket ! Jocke gör nog nästan klart det idag innan jag hinner hem.. Spännande, då har jag bara resten av målningen kvar, som jag inte hann igår...

En bild på stöket ;)

Nomade flyttade i helgen också, så nu ska vi nog sätta ut en annons om stallplats. Men vad ska man ta i hyra? Jättesvårt tycker jag...

I fredags var vi ju hos några vänner här i stan och fick sååå god mat ! Under kvällen kom vi fram till att de ville hänga med och rida någon dag. Den dagen kom fortare än vad vi tänkt från början och igår var de med ute på en tur. Mycket duktiga ryttare :) Jag red med på Kisandra, hej o hå vilken enveten åsna !!! Hon har ju inte ridits mycket alls sedan hon blev sjuk för över ett år sedan och det märktes ;)



Hörs kanske imorgon !
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar