måndag 15 oktober 2012

Hemmakväll.

I helgen så var det hästmässa i Borås. Jag var där både lördag och söndag men visar lite bilder från det imorgon el onsdag...

På kvällen hade vi en riktig hemmakväll med tre hyrfilmer. Två av dem såg vi och jag kan verkligen rekommendera dem!! Mellan de båda bilderna så fick jag för mig att jag ville få upp den gamla krokbrädan som länge legat och väntat... Så fick det bli, trots att J inte var lika förtjust i min idé så sent på kvällen (kl var väl minst 12)... Han är dessutom sådan att han inte gillar att skruva i väggarna om man inte är heeelt säker på att saken ska sitta där föralltid, typ. ÅH vad tråkigt tycker jag !! Fast den här kommer få vara kvar, väldigt länge iaf :)



Hängde upp två lyktor, en krans och en slinga med nypor där jag redan hade några gamla blomsterkort fastsatta. Sedan satt vi och njöt av sprakandet i kakelugnen och det svaga ljuset som blev av dessa två lyktor till den sista filmen vi såg. Längesedan jag kollade på film mitt i natten men äsch tänkte jag, det var ju trots allt lördag !


Get the gringo och Älska mig igen (The Vow) såg vi. Som sagt, båda två var bra. Speciellt den sistnämnda ;)


Ha en fin start på veckan/Mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar