söndag 8 april 2012

Guldkväll.

Hoppas ni alla hade en bra påskafton, det hade jag :)
Vi var ca 30 pers hemma hos oss och firade hela kvällen. En himla massa folk kändes det som, men endå fick vi plats hyffsat bra, till och med när vi åt.. Det fick bli knytis denna gång. Vilket jag och, speciellt, Jocke var tacksamma för då jag jobbat hela helgen också. Myyycket gott var det. Påskäggsjakt hann vi också med ute på gården.. Brasan som vi skulle ha blev dessvärre inte så stor... Det dumma snövädret som kom under långfredagen förstörde och gjorde så allt blev blött. Jaja. Då fick vi lite mer tid till att dansa och sjunga ist. Vi har ju en egen trubadur i gänget så vi sjöng för fulla halsar :) Såå mysigt !
Tack alla för igår!!

Ikväll efter jag slutat åkte vi iväg och spelade bingolotto tillsammans med svåger, svägerska och deras vänner. Jocke vann 100 kr på den stora guldkvällen, det ni !
Tänkte visa lite bilder från badrummet som togs innan vi åkte dit..







Efter många om och men så fick jag med honom på kort. Min J. ♥

Kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar