tisdag 17 april 2012

Kanonmorgon.

Idag när jag skulle åka till jobbet hade jag helst av allt bara velat gå och lägga mig igen.
När jag innan det gick och tog ut hästarna så rymde den ena hästen. Aaah, detta hade jag verkligen INTE tid med. Sprang efter som en tok men jag visste ju efter kanske 10 min jakt på henne att det var ganska lönlöst då gräset som precis börjat växa på åkern var betydligt mer lockande än jag... Tog då upp mobilen för att ringa jobbet och säga att jag kunde bli något sen och tappar den så hela displayen går i tuuusen fina bitar. Tror ni jag blev glad? :) Kunde då inte ens ringa någonstans för det låg lösa glasbitar på hela telefonen, haha... Kan skratta åt det nu men det gjorde jag inte då. Fick i panik leta upp min gamla mobil som Jocke av en slump lånat för ett tag sedan då hans var på lagning. Men hur får man då ut simkortet från en Iphone? JO, man ska ha en speciell fin liten sak som ligger nerpackad någonstans i en av våra många lådor ute i lillstugan sedan flytten. Kul... Hittade iaf en ståltråd till slut som jag fick upp den med och kunde äntligen ringa och få lite medlidande från min kära kollega J... Hästen fick jag också fatt i till slut.

Vilken underbar start på dagen va? :) Hoppas att er var bättre !

Nu lite bilder från en del av hyllan ovanför sängen.



Den här fina har jag fått av min mamma. Tycker om den jättemycket !




På väg hem från jobbet svängde jag förbi lillsyster som fyller år idag.
Grattis än en gång fina Sören ♥

Kram på er och god natt !



2 kommentarer:

  1. Ja du Mysli, ibland är det tur att dagar slutar bättre än de börjar :)
    Den dockan eller vad man ska kalla den är otroligt fin! Var har din mamma hittat en söddan?

    Tjingeling/stormoster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det så :) Hon räddade den från soptippen när de rensade på jobbet. En himla tur, hihi...

      Radera