söndag 22 april 2012

Min auktionspremiär.


Hej på er !

Igår var det loppis och auktion i en liten by på andra sidan stan. Hittade bara några få saker, som jag tänkte visa er idag. Har faktiskt aldrig varit med på någon auktion tidigare, det var lite kul, men seeegt. Håh, hann inte ens vara med på de saker som jag helst ville ha då jag var tvungen att åka till jobbet. Så det blev bara loppisfynd den här gången också. Men det var absolut inte den sista, vill snart åka på en mer "riktig" auktion :)


Några fler silverglas, en söt liten såsskål och två små fat. Det blev det enda, men jag är nöjd !
Inte ens en hundring fick jag ge för allt så det var väl helt okej :)



Nu ska jag äta lite kvällsmat och glo på ponnyakuten. Imorgon hoppas vi på lite roligare väder, eller hur !

Kram på er.



4 kommentarer:

  1. hej jo! Jag har två sådana silverbägare, men de har jag köpt nya (typiskt mig)
    Hittar du fler sådana är jag spekulant på åtminstone fyra till!

    stormoster märtakramm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja men de är kanske lika fina då ;) Kanske lite dyrare dock... Ska hålla ögonen öppna isf !

      Radera
  2. fiiiiiint, jag vill me hänga med någon gång!

    SvaraRadera