måndag 23 april 2012

Lika, men ändå inte.

Idag har vi i stallet träffats för att mocka hagarna. Det är tråkigt och tungt men så skönt att få gjort. Allt blev givetvis inte klart men nu har vi iaf börjat ! Fast jag var inte till den största hjälpen direkt då jag inte mår så bra. Vaknade med huvudvärk och halsont som inte blivit bättre under dagen, utan bara värre... Hoppas jag inte får något som håller i sig flera dagar, det orkar jag inte... Men vem gör det?

Mina minsta fyrbenta vänner har varit inne och myst med mig idag. De fick smaska på lite tonfisk. Åke gick runt mig och gapade högt så fort han förstod att han skulle få något. Håkan är betydligt mer misstänksam över vad det är han blir serverad och tar goood tid på sig innan han kommer fram till fatet. De är lika fast endå så olika dessa små personligheter.



Min viol ska snart få flytta ut, eller delar av den iaf. Den har ca 70 cm långa stänglar som hänger ner och väntar på att få sprida sig vidare längs marken. Helt otroligt vad den har fått fart nu när solen visar sig lite mer :)
Avslutar idag med ett löjligt kort på mig själv i min absoluta favoritkofta från Odd Molly...
Det är inte överdrivet många plagg som jag tycker om från det märket men de jag gillar, gillar jag verkligen !

Kram på er.


4 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Just nu har jag en liten utlottning av ett presentkort från Pinkoholic. Pinkoholic säljer träningskläder med swarovski kristaller men också tillhörande produkter för dig som vill vara snygg på gymmet! Hela deras sortiment är i rosa kulör. Kanske en perfekt present till dig själv eller tidig present till din mor på mors dag?

    Vinn ett presentkort till Pinkoholic:
    http://iduzi.blogg.se/2012/april/vinn-ett-presentkort-fran-pinkoholic.html

    Ställ en fråga i min frågestund:
    http://iduzi.blogg.se/2012/april/fragestund.html

    SvaraRadera
  2. Hej svejs Mys! =)
    Åh sötnosarna, jag ser aldrig skillnad på dom, säger ett namn och hoppas att det är rätt bara ;)
    Ska bli SÅ ROLIGT nästa lördag!!
    Ihhhh hoppar högt av förväntan!, Har du varit inne på Marie´s sida och kollat, hon har ju lagt upp mer bilder från förra årets loppis-vi kommer garanterat att hitta mycket fint =)
    Jag och Elin pratade om att göra typ en pastasallad och lite mackor som vi kunde ha med oss så slipper vi köpa flöttmat från MC ;)
    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. håkan och kråkan är två bröder som flyttade mot söder där my mössen göder.... Hmm? Näe, rimma är fortfarande inte det jag är bäst på ;)
    Förresten flyttade de väl inte åt söder utan mer mot norr?

    Tjing från stormoster märta!

    SvaraRadera
  4. Sööötisar och Sören Snygggging!

    SvaraRadera