måndag 4 juni 2012

Elda i Juni.

Vet ni vad jag har gjort..?! Jag har faktiskt tänt i kakelugnen.. Känns väldigt konstigt men det är så kallt och blåser nästan storm ute så det var verkligen nödvändigt ! Värmen går inte igång nu heller då den antagligen tycker att det är lagom varmt, men det gör inte jaaag... J ligger och sover middag framför brasan på en madrass, och jag har suttit jämte och kollat i senaste Jeanne d'Arc.
Blir inte alls på humör för att gå ut och kratta och så gräsmatta i detta väder, vilket vi egentligen skulle varit i full gång med... Får väl väcka karln och få något gjort. Hade varit gott att bara åka iväg på lite shopping ist för att greja, men det vet jag någon som säkert inte håller med mig om, hihi... Å andra sidan behöver han nya skor ! Ja, vi får väl se vad vi hittar på...



Maskrosåkern som för några dagar sedan var såhär fin och vit är nu väldigt ful sedan alla fröer flugit iväg... Men hästarna äter snart opp alla fula stjälkar :)

Kram/Mys

2 kommentarer:

  1. Åh så fint med alla maskrosor =) även om det vara är fröbollar kvar ;)
    Ja fy det är inte varmt ute direkt...
    Men i slutet av veckan ser det ut att bli bättre ;)
    Aså jag är fortfarande så glad för det du berättade för mig härom dagen, går och tänker på det emellanåt och blir så glad varje gång jag tänker på det =)
    Du är såå mycket värd det!
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh va fina bilder ! Blev de nå shopping?? :D

    SvaraRadera