måndag 11 juni 2012

Härliga helg.

Man kan tro att när jag varit ledig fre, lör och sön så ska jag vara pigg och utvilad. Det är snarare tvärt om. Har inte sovit överdrivet mycket i helgen, gått upp tidigt och sedan hållt igång hela tiden. Men jag har haft riktigt skoj så det är värt att vara lite trött såhär på måndag efter jobbet :)
Fredagen var väldigt lyckad och jag hade en rolig dag från 15,00 - 02,30 tillsammans med plåtnissarna och deras käraste. Stort tack för en trevlig dag !
Under lördagen var vi iväg och hämtade massor av gatsten som vi ska ha som gångar här på gården. Önskar att det kunde bli klart NU så att man slipper gå runt på jord och sand. Speciellt när man har en golden...
Tidigt på söndag morgon åkte jag och L iväg på loppis. Visar lite utav sakerna jag hittade imorgon, för loppisturen hade vi med oss och fick tag på en hel del :)



Den coola skylten bakom mig hittade de på vinden ovanför verkstaden när de byggde om. Så fin !

Redo för en kort cykeltur i regn.

Givetvis tog jag cykeln dit för att vara med under dagen då det severades öl :) Tar max 5 min att ta sig dit så det är väldigt smidigt. Detta kortet tog vi efter att vi cyklat hem så J fick duscha och jag byta om. Tog sedan ytterligare en cykeltur tillbaka dit på en liten fördrink för att sedan åka in till stan.. Mysigt, men regnet som kom när vi tog sista turen kunde kvittat :)




De tre plåtnissarna !

Ses i morgon, Nu ska jag trösta min karl som är lite småupprörd över att Sverige inte vann fotbollsmatchen... Är det någon gång jag tycker det är lite kul att titta på fotboll så är det när Sverige spelar (och givetvis J:s lag i byn).. :Þ

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar