tisdag 26 juni 2012

Tripp med lillsören.

Det första jag gjorde i morse när jag vaknade var att ringa till syster liten. Kom på när jag låg där i sängen att jag inte har en enda bikini och vi ska åka till Kroatien om mindre än två veckor. Drog med sören till Borås men hade inga som helst föväntningar på att hitta någon då jag inte gjort det på flera år. Jag badar aldrig längre (har inte gjort det sedan jag var i Thailand för fyra år sedan och det var dessutom min första utomlandsresa till ett varmt land) så har väl iofs inte varit i så stort behov av det heller... Hatar små trekantsbikinisar som visar allt, haha. Jag vill helst dölja så mycket som möjligt och idag hittade jag till och med TVÅ som jag, i alla fall, tycker är supersöta ♥


En rosa med rutor och en röd/vit med små blommor. (Fast den till höger är egentligen en bh, men det struntar jag i, hihi)

Så nu kan jag sola för fullt på båten och vem vet, kanske vågar jag mig i vattnet också... De säger att det är så fint vatten där nere så till och med jag kommer våga bada... Vi får väl se..

När vi kom hem från trippen gick vi ut en sväng med hundarna. Det var sååå fint ute för himlen var mörk men det var klart där vi var. Bortanför vår mark går det en lång grusväg mitt över en stor åker (som ni säkert sett på ett flertal bilder innan) och när vi var mitt på den började det blixtra och åska så marken skakade. Vi fick panik. Har nog aldrig sprungit så fort, haha... Rusade in och gömde oss i lillstugan som ligger närmast. Nu är det strålande sol ute igen, knepigt det där...
Här får ni se lite bilder från dagen..

Min buddy och jag                                       


Sitta fint och high five.









Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar