söndag 3 juni 2012

Fullt upp som vanligt.

Hej på er !
Idag efter att jag kom hem från jobbet har det gått i ett.. Först blev det fika med J:s familj som kom förbi med nybakad rabarberkaka :) Så gooott !!
Efter det kom vår veterinär förbi och kollade på Winstons tass som han gjort illa. 10 dagar med tabletter och smörjning av såret får det bli nu.. Alltid är det något när man har djur !
Sedan började vi stängsla om sommarhagarna som vi rev ner när vägen skulle ändras. Ska göra så att det finns 4 sommarhagar...

När jag kom hem fick jag dessutom veta att det har varit ett rovdjur av något slag här inatt och dödat grannens får. :( Åh, det är så hemskt ! Två döda och ett skadat... I höstas hände samma grej, och vi undrar vad det är för djur. Lodjur gissas det på... Räv har vi massor här omkring, men gör de så?
Usch usch usch... :(

Fick för mig att jag ville ta in hyllan jag köpte för några veckor sedan.. Så nu står det lite provisoriskt i köket på ett litet bord.




Nu är jag helt sluuut men jag är ledig i morgon så kan sova en timma extra :)


Mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar