måndag 25 juni 2012

Helgen som var.

Hoppas ni alla haft en bra helg.
Jag har haft det riktigt bra, förutom att lördagen var lite av en otursdag för min del... Fast kul, det hade jag ändå :)
Vi var ju som sagt här på Midsommarafton och det blev en riktigt lyckad dag. Allt var perfekt och regnet kom först runt 20-tiden tror jag (tidsuppfattningen var inte den bästa vid det laget, hihi)... Vi hann iaf med både mat, lekar och dans runt midsommarstången innan det kom hit. Dessvärre tog jag i stort sett inga bilder under dagen och kvällen. Får försöka "låna" några och visa er här vid ett senare tillfälle.


Här satt vi och käkade gott och sjöng massor av fina visor ;)


Jag och min fina vita ♥

Idag har jag varit trööött och sov lite längre än jag brukar, det behövdes. Stackars J som till och med var tvungen att jobba över. 06,30-18,45 såg hans arbetsdag ut (i konstant spöregn uppe på tak) och jag som varit så trött, trots ett antal fler timmars sömn, förstår ej hur han klarade detta.. Ja, det är väl tur att alla inte behöver lika mycket sömn som jag :)


Mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar