onsdag 2 oktober 2013

Där jag vaknar varje morgon.

Sällan, eller nästan aldrig, har jag visat bilder från vårt sovrum.. Det har den enkla förklaringen att det inte är färdigt på långa vägar ;) Men här om dagen fick vi ett litet ryck och fixade vissa saker. Som att tex skruva upp min krokbräda som väntat på upphängning sedan tidigt i våras...


Jag älskar krokbrädan, som kommer från House doctor! (Finns kvar två st i butiken)




Det var ett litet kik från min lilla sovhörna. Plus en bild till. När Jocke väckte mig imorse (han kommer alltid hem på frukost och springer alltid upp för trappan och väcker mig då, lagom sådär mellan 8 och 8.30) och drog upp rullgardinen så lyste, som vanligt, solen in sådär hääärligt varmt ♥ Jag var tvungen att fota för jag älskar att vakna upp såhär och se hästarna sola sig i hagen.


Frost runt fönstret och överallt i hästhagen... Jag ääälskar hösten !!
Var självklart tvungen att ta en bild från vår glittriga altan också :)


Ikväll är det dags för andra avsnittet av vårt favvoprogram, Bonde söker fru ♥ Det är nästan lite heligt för mig och Jocke, haha. I och med att det är det enda programmet som vi följer så får vi gott kalla det det tycker jag :) Jocke har bjudit ner Kalle och Erika på lite mat lagom till dess också. Så vi får sitta alla fyra och skämmas över pinsamheterna som brukar vara under det andra programmet: Dejtingen ;)

Trevlig kväll till er som kikar in!


5 kommentarer:

  1. God kväll my!!
    Så otroligt mysig erat sovrum verkar, precis sådär vill jag ha det!!
    Underbar hängare, kofta och galjar!! :) avis! Hihi

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vad kostar denna fina krokbräda??

    SvaraRadera
  3. My, jag blev kär i din kofta & dina galgar!! Vart har du köpt dessa? :)
    Kram på Dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din gulliga kommentar ovan också :)
      Hihi, koftan kommer från Ester Elenora och är verkligen min favoriiit ! Sa senast i förrgår till Jocke att jag måste kika på något nytt från deras höstkollection :)
      Blir ju extra glad när du gillar galjarna, hihi, för dem har jag gjort själv. För längesedan gjorde jag nog något inlägg om dem har jag för mig. Jag har tagit gammal rostig ståltråd och format så jag ville ha dem och sedan sytt på spetsband runtom :) Jättekul att du gillade dem!
      Men annars så har jag hela garderoben fulla av stålgaljar som jag köpt billigt på ett kemtvätteri. Kostade bara någon krona styck och sedan kan man ju bara sy på spets, superenkelt :)
      Hoppas du har en fin födelsedag!! KRAM

      Radera