torsdag 24 oktober 2013

Skidor mitt i sommaren.

Här har ni ena hörnet i matsalsdelen i köket. Skidorna från förra vintern står kvar, då förstår ni hur mycket energi jag orkat lägga på hemmet ;) De har inte stört oss alls under sommaren för vi har inte ens lagt märke till att de fortfarande stått kvar. Man blir blind! Och då spar jag lite energi på att slippa bära in dem igen. Skönt! ;)

Min fina ram som kommer från Farmor och Farfar står också lutad mot timmerväggen. Tycker mycket om den ♥


Igår tog jag och Fia en skön kvällsritt. Det var så varmt. Red endast i ett linne (och säkerhetsväst givetvis) under jackan. I slutet av Oktober?!!
 Ikväll ska vi träffas igen och ta en tur upp på berget, där syster bor.
Och imorgon kväll ska jag på teater i Borås. Har fått biljetter av min käre far och vi ska gå allihopa. Jockes föräldrar och lillasyster ska till och med följa med oss. Efter det ska vi gå ut och äta. Ska bli kul och mysigt!

Ha en fin dag!
Mys

1 kommentar:

  1. Gustav Vasas gamla skidor tror Bellsan, söööt! Vad hon inte vet var att han bara var ett halvt äpple hög. De där skidorna är ju superlånga!

    SvaraRadera