fredag 18 oktober 2013

Härliga fredag!

Fredag igen!
Underbart, och lika fint väder som de senaste 17 fredagarna. ;)

Ikväll ska vi bli bjudna på mat hemma hos Sandra och Niklas. Äntligen ska vi få se hur de fått det i sin nya lägenhet :) De har varit riktiga stammisar här på hjärtat nu i några veckor. Kanske inte stammisar, men BRA kunder :) Kul såklart !! Kan bara föreställa mig hur fint de har :)

Jag tänker på det som min storasyster sa för några dagar sedan. "Tänk på vad många fina kunder du har här på Hjärtat". Det var inne en så otroligt otrevlig kund för ett tag sedan som fick mig att må så dåligt men det var den första på över ett år. Är så glad över att det är en "bykänsla" över Ulricehamn och de flesta är så otroligt gulliga!! Tack till alla er ♥ Ni gör det värt att vara där 6 dagar i veckan och vara allmänt snurrig med alldeles för mycket i huvudet jämt...


Önskar er den bästa fredagen!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej ! :)

    Kul att hitta hit...:)
    Så fint ni har det och härligt med solens strålar !
    Vilket fint skåp eller hylla till vänster.
    Och snygg tapet ser jag skymta . Har likadan i vårat Lantkök ;)
    Spännande med egen Butik.
    Som tur så är dom flesta bra kunder :)
    Kul att få på plats saker som har såld :)

    En fin helg önskar jag dig ! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild, ser riktigt fridfullt ut... Trevlig helg. Kram linda

    SvaraRadera
  3. Kul att du var där och kika lite iaf :) Hur gick det för Nomade och hans ryttare? :) Tråkigt dock att det var så dåligt väder, men men. Hoppas allt är bra. Kram

    SvaraRadera