onsdag 16 oktober 2013

Spets värmer lika bra!


 Den söta planteringen i kopp fick jag utav min fina mormor i fredags på min födelsedag.
Jag fick också två superfina spetstrosor av bra kvalité och på paketet hade hon skrivit "De hade inga yllebyxor men hoppas de här värmer" Haha, hon är rolig mormor :)

Doften från Durance som jag har just nu är Waterflower. Den påminner mig om killparfym och jag som älskar parfymer sitter och sniffar hela tiden när befinner mig i soffan!

Just dofter kan göra mig tokig. Kopplar allt jag gör med olika dofter och minnen likaså. Jocke blir så trött på mig när jag ständigt tjatar om "åååh, det här luktar som när jag var liten"... Även smaker... Har säkert nämnt det tidigare.

 En annan vinkel från igår kväll...

Ikväll är det ju dags för favvoprogrammet igen!

Kram/Mys



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar