torsdag 10 oktober 2013

Måndag, fredag hela veckan.

Vad tiden gååår, säger det hela tiden men jag tycker det är måndag och fredag hela tiden!!
Så igår var det måndag och imorgon redag fredag ;) Jag fyller år och ska vara ledig ! Rida en härlig tur i solen på förmiddagen och sedan städa/laga mat efter det. Lite släkt kommer kl 18...

 Jag har önskat mig ett matsalsbord utav Jocke. Han har verkligen inte haft tid till att bygga ett då han grejat för fullt med den nya lösdriften till hästarna. Jag sa till honom att jag är mer än nöjd med att jag får en stoor och rejäl lösdrift så inget stess över bordet! Det kommer när han hinner :)

Idag lite bilder från toaletten uppe.



Ha en fin helg!

Kramis



2 kommentarer:

  1. God kväll!
    Jag gillar verkligen med Ester Eleonora fast jag har inget därifrån men vill gärna ha !! Så finurligt med dina galgar, jag har gjort några med spets på med & några blev bra några mindre bra ;) hihi
    Önskar dig en bra födelsedag imorgon!! :) & grattis i förskott!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Varför finns det ingen bild på rörinstallationen i badrummet undrar min karl!? ;) från Lin Olson

    SvaraRadera