fredag 4 maj 2012

Vad tiden går...

Nu är jag äntligen tillbaka efter ett ganska långt uppehåll. Först var jag sjuk, sedan bortrest och sedan sjuk igen. Har inte alls haft tid eller lust till att sitta vid datorn den senaste tiden här nu...

Men nu så är jag, förhoppningsvis, tillbaka :)

Den bästa tiden har kommit ikapp oss och ute är det nu ljusgrönt och fint. De vita små prickarna som skymtar överallt mellan träd och i diken gör det ännu mer fantastiskt !
Var här om dagen nere vid vår å och plockade en liten bukett, man får ju passa på. Vi har här uppe i trädgården också men med de är jag löjlig och vill inte plocka :)





En fin Petunia fick flytta med mig hem igår. Den ska få planteras ut i en av mina stora lövkorgar.


Ikväll ska jag upp till syster på berget, då måste vi ta en promenad i den underbara ekhagen nedanför med maaaassor av vita och blå sippor överallt (vi har även gula, vilket jag tidigare inte visste fanns...) ! Ska kolla in deras fina trädgård som de fixat och donat med, mycket spännande :) Annars blir det en lugn kväll med filmtittning och mys för i morgon ska jag upp tidigt. Utflykt upp till Hjo med S och E står på schemat. Åååh, vad mysigt vi ska ha det med massor av loppande !! Det bästa är att vi har fått låna en stor skåpbil så vi kan köpa vaaad vi vill ;) Hihihi, kanske inte riktigt...

Ne, nu har vi strålande sol här och jag ska ut och greja, för nu kom J hem :)

Ha en fin helg nu, stor kram från mig !





2 kommentarer:

  1. Och farmor Ingrids plåt-skrin också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså, var det hennes :) Det är så fint !

      Radera