söndag 25 mars 2012

Gödselstacken har bästa solplatsen.

Tänk vad skönt det är att sitta i solväggen bakom stallet, precis bredvid gödselstacken... sååå mysigt ! Hihi.. :Þ

Vi har massor av bra solväggar, men där är det något alldeles extra varmt :)


Våra katter lever lyxliv nu när våren är här.



Nomade ska alltid fram och nafsa på allt han får tag på. Kommer saker för nära hans mule tar han gärna (försiktigt men snabbt) tag i dem. Som spön, mössor, hinkar/krubbor m.m... Täcken o annat som man, under tiden man tar på dem i hagen, lagt på marken tar han gärna tag i och slänger runt, runt, runt med huvudet... Ja, han är en riktigt nyfiken och busig häst :)
Så kameran höll jag hårt i...


Vissa har det gott och får ligga ner och vila middag. Andra får stå...


I morgon på förmiddagen ska jag och mamma ut på en längre runda, hoppas vädret är lika bra som det varit nu i helgen :)

Kram på er.




1 kommentar:

  1. Åhh vad mysig bild på pållarna när dom ligger ner! =)
    Nu måste jag få komma ut snart och rida, när det är härligt väder.
    Imorn är jag ledig. +17 grader och sol!!! så härligt =)))
    Ska plantera massa växter som jag fått av mamma och bara mysa i vädret.
    Kraaam

    SvaraRadera