fredag 23 mars 2012

Tid med liten.

Kikar in så här på fredagskvällen och önskar er en trevlig helg ! 
Imorgon ska jag först jobba, sedan ska vi på teater. Pappa är nämligen med och spelar, så varje år går vi och kikar på en ny föreställning. Mycket mysigt och han är så duktig min käre faaar :)

Idag har min lilla älskling Belle varit här. Först fick jag med mig Sambo och hund för att gå och hämta henne på dagis. Det är ju bara ett stenkast bort :) Frågade J om han orkade gå på en liten promenad när vi var på väg hem, det var ju trots allt första dagen han orkat sig ut på en vecka...
Helt fantastiskt väder har vi haft, så den promenaden satt fint :)


 På väg hem från dagis.


Om ni undrar vad hon håller i så är det en majsstjälk/rot.. På sommaren kan det hända att vi smyger med oss en liten majskolv på väg hem men nu får man nöja sig med en rot istället, hihi.




Att leka i skafferiet är en favorit, gärna bli instängd och kunna ta sig ut själv med en smal tårtspade, hihi.. Hon är inte så rädd av sig denna lilla tjej :)
På bilden till höger säger hon att jag ska "ta kort på sommaren". Underbart sagt !


Sommaren var givetvis solnedgången. För en liten är det det iaf, och jag håller med henne. Det kändes som sommar när den lyste idag !


♥ ♥ ♥

Ha nu en skön helg.

Kram/Mys

3 kommentarer:

  1. Åååååååå hon är den sötaste och finaste som finns! Mostrarnas favorit <3

    SvaraRadera
  2. Åja Annapanna, vi är fler som har liten en som minifavorit :) Hon är den sötaste av söta, fråga mormormor så får du höra! :)

    stormoster märta

    SvaraRadera
  3. Lillsöt är så lik sin mormor :) Speciellt på skafferibilden och den med henne och Wiiiinstån :)
    Och du är fin på att blogga My!

    mormors syster d.ä

    SvaraRadera