söndag 11 mars 2012

Spetsgalgar.


Hoppas ni alla haft en bra helg, det har jag !
Tack E & J för igår, mycket roligt :)

Sov hos några vänner inatt och när jag kom hem blev jag sugen på att sy, igen... Man får lite perioder då man är extra inne på något, just nu är det att sy för min del.



Sydde på en spets runt ett par galgar som jag gjort själv av rostig tråd.
Blir nog fint att ha en sommarklänning hängandes där på :)


Åke som alltid ska vara med. Han är besatt av fötter den här katten, och går efter en vart man än går, hihi... Så fort man står still ska det gosas med fötterna.


Köpte ny tvål här om dagen. Både fin och väldigt go !

Sov gott.
Kram


2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina galgar!!!
    Loove! =)
    Hihi söt-Åke, men varför blir det två bilder på inlägget av varje??
    Fina bilder iofs så det gör inte så mycket ;)
    Har oxå en sån tvål! Hur bra som helst och luktar jättegott =)
    Kraam kram

    SvaraRadera
  2. Fiiiiint! Du är så duktig systra <3 Jag vill me göra sånna! O Åke sööööt

    SvaraRadera