lördag 17 mars 2012

Sjukstuga.

Sitter nu och tittar på gladiatorerna, mitt favoritprogram när jag var yngre. Bredvid mig har jag en sjukling. J är inte alls bra och har bara legat på samma ställe precis hela dagen. Han sover om vartannat och skakar samtidigt som det ångar värme från honom.. Usch, stackaren. Han som i stort sett aldrig är sjuk. Hoppas nu bara att jag slipper det då det skulle köra ihop sig totalt på jobbet...

Det är min jobbhelg och när jag var på väg hem stannade jag och köpte lite blåbär samt nyponsoppa, fil och piggelin till honom. Men det verkar inte som det hjälpt... Tänkte också att han skulle bli lite pigg och glad om jag hade med mig en liten blomma. Pigg blev han inte men för några sekunder fick jag fram ett litet léende. :)


Ranunkel, Stjärnflocka och Eucalyptus.

Igår var vi både på begravning och kalas. Mindre roligt med det förstnämnda såklart men det var väldigt fint ! Gjorde en dekoration från mig, Jocke och hans bror...




Tur att jag fick låna massor av filmer av min svägerska igår som jag kan sysselsätta mig med nu...
I morgon ska vi boka flyg till resan i sommar, det börjar närma sig :)

Hoppas ni har en bra helg !
Kram


1 kommentar:

  1. Sööööööt! Vi va hemma o hälsa på din stackers man idag, hihi.. PUSS söstra min

    SvaraRadera