måndag 12 mars 2012

Måndag.


God kväll !

Idag har jag och min kollega inte alls varit bittra för att vi jobbar butikstider. Nejdå...
Fast, vi har ju fått kolla på det fina vädret genom fönstrerna och haft öppen dörr i stort sett hela dagen, det är alltid något :)

Vi slogs dessutom om en kruka som båda ville ha. Men vi slogs inte på vanligt ego-vis, utan mer "neeej, du får köpa den, nämen ta den duu, åh men du vill ju också ha den..." osv osv... Till slut "tvingade" J mig att ta den, så nu står den på mitt matsalsbord. Det är en gammal kruka som vi haft för länge sedan i butiken och hittade längst in i lagret. Så fin !






Ha det fint.
Kram



3 kommentarer:

  1. Åhh den är ju så fin!
    Hehe ja jag kan tänka mig att snälla J lät dig köpa den ;)
    Kommer in och hälsar på er en sväng imorn kanske ;)
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Va fiiiiin!! Jag vill också ha typ en sån..

    SvaraRadera
  3. Det var en himla fin och annorlunda kruka, ser ut att passa ûberbra hos er :)
    Att vara inne så här vårens första dagar vet jag också en del om. Pyrt men så får man ta varje chans till en nypa luft och sol.

    Fin blogg My!/stormoster

    SvaraRadera