onsdag 16 maj 2012

Ett till.

Slänger in ett till litet inlägg idag, bara för att visa hur gult det är på dagarna här utanför nu :) Och lite mer om hur vägen går..


Man blir pigg och glad av att se hela hagen lysa :)


Stora maskiner, sådana gör J mycket glad !


Såhär ligger husen och det blev sååå mycket bättre med vägen runt de mindre. Bersån som ni ser på bilden togs bort idag. Känns så skönt utan den mitt framför huset, även om den var mysig på sommaren. Har sparat pil-buskarna och vi får se om vi sätter ner dem någon annanstans eller inte...

Vi kommer att greja väldigt mycket ute i sommar, en hel trädgård ska planeras och fixas till med fruktträd, gångar, stenmur, gräs, staket och massor av blommor av olika slag :)

Ha en fin kristi himmelsfärdsdag i morgon ! Själv ska jag jobba...

Kramar/Mys



3 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut! :) Precis som du skrev så blir det ju en liten innergård mellan husen. Ni är så flitiga och himla duktiga (kunniga=modiga och duktiga)

    hälsn stormoster märta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var roligt att höra :) Man vet aldrig hur andra ser det på kort... Vi är så nöjda och det är skönt att slippa trafiken en halvmeter utanför glasverandan. Tack moster, J är duktigt och kunnig, jag hänger bara på, hihi...

      Radera
  2. Åh vad fint det blir!!
    Nu måste jag komma ut snart igen och se och framförallt köra på eran nya väg =)
    Jag är ledig imorn, så gött så gött!
    Kramelikram

    SvaraRadera