fredag 11 maj 2012

Lövkoja.

För några dagar sedan köpte jag med mig några lövkojor hem. De var snittblommor men hade kvar alla rötter. Så jag tänkte göra ett försök att plantera dem, hihi.. Satte ner dem lite provisoriskt och än så länge står de upp och ser fina ut :)


Vi får väl se hur länge de överlever...
Nu på förmiddagen var veterinären här och vaccinerade hästarna. Skönt, då slipper man tänka på det under ett år :)



En blöt golden väntar på att få komma in...

Ha en skön fredag, kram från mig.


1 kommentar:

  1. Åhh jag älskar lövkojor! Har sått det i landet vid altanen så jag får se om någon tittar upp om någon månad =)
    hååå söta Winston! Så blöt stackarn är, kan tänka mig hur det blir när han skakar av sig inne ;P
    Åh min lilla karda jag fick av dig står i köket med ett roligt kort i som jag fick av Nicklas & Betty ;) Ska ta kort och visa dig någon dag.
    Kram kram

    SvaraRadera